Canggih, tapi sangat sesuai untuk mereka yang penakut.

Salam.

Topik hari ini nak cerita pasal senjata askar Israel. Tujuannya bukan nak cakap Israel ni hebat ke apa, cuma nak la komen sikit pasal Israel kalau bab - bab senjata ni.

Israel atau Zionis, banyak siri jenayah yang mereka dah buat. Tapi US buat pekak badak je. PBB lagi macam badak. Orang Islam tak usah nak cakap, banyak yang lagi pekak dari mendengar.

Tapi bukan nak komen itu, cuma nak cakap Israel ni kalau ikutkan bukan la hebat dan kaya sangat sebenarnya, tapi disebabkan mereka ni ada penyokong kuat dan proksi macam US dan negara-negara lain, pegang ekonomi dunia maka mereka ni banyak la duit nak beli apa-apa benda yang mereka nak.

Ok, gambar kat bawah ni salah satu senjata yang terbaru. Nama senjata ni M - 18 Elite. Saya belek-belek ciri - ciri senjata ni dalam google search, nak dikatakan ianya dilengkapi dengan alatan digital yang canggih bahkan, senjata ini dilengkapi juga dengan kamera yang akan terus online dengan Presiden US, house commitee, bahkan akan online juga di CNN. Jadi, askar mereka hanya menunggu arahan samada nak menyerang, membatalkan serangan, menembak musuh, nak bagi laporan, nak pusing-pusing berita atau sebagainya yang sesuai dengan sifat jahat mereka.

Macam tu lah lebih kurang. Tak nak la komen lebih-lebih.

Tapi kalau anda nampak senjata yang satu lagi kat bawah ni. Anda boleh lah nilai sendiri sesuai dengan tajuk post saya kali ni. ('',) Ok.

Wasalam.


M - 18 Elite.



Senapang penakut 1 ( saya yang bagi nama ni ) hehe


Senapang penakut 2



Senapang penakut 3


Senapang penakut 4


Senapang penakut 5


bom berangkai




p/s : Israel pernah kalah di Lubnan, dengan berbekal sekitar 3000 askar, dan Hizbullah sekitar 300 orang, mereka yakni Israel tetap kalah. Mereka ni jenis penakut dan bukan jantan. Jumlah yang ramai semata - mata bukan penentu menang kalah suatu perlawanan di sisi Tuhan Rabbul Jalil. Yang penting keyakinan dan pergantungan yang tinggi pada Allah s.w.t.

4 comments:

serikandi Hamzah said...

mereka berperang kerana takut mati..
umt islam berperang kerana ingin syahid...
Yg takut mati pasti kalah..
Ketika perang badar,umat Islam seramai 313 berjaya menentang kafir quraish 1000 org..
tiada yg mustahil..
ALLAHUAKBAR

ibnu zubair al biroqiyy said...

salam...iye ukhti..itu sememangnya realiti..Israel hari ni hanya berselindung di ketiak US saja..dan akan terus buat onar dalam dunia ni...

Anonymous said...

salam..
ana sgt suka ngan nama baru senjata israel tue penakut..
bertepatan dgn design yg telah direka khas utk askar pengganas yg penakut...

allah selalu bersama org yg ikhlas dalam perjuangan, org yg sabar dan org yg sentiasa meletakkan allah adalah segala-galanya dlm semua hal...

berdoalah supaya allah menghantar rasa gerun dalam hati tentera yahudi dan nasrani.

berdoalah semoga allah tanamkan sifat2 cintakan syahid dalam hati2 mereka yg bergelar tentera allah..

ketika umat tentera yg mengelarkan diri mereka tentera allah sama melakukan maksiat terhadap allah sama dengan tentera kuffar maka kemenangan mereka adlh kepada kecanggihan senjata mereka atau strategi mereka...tetapi bila mana hubungan meraka dengan allah itu dekat dan kuat...jgn ragu2 dan pasti pertolongan allah akan sampai.bersabarlah dan yakinlah dengan janji allah...teruskan perjuangan walaupun hadiahnya sakit dan perit..
berjuanglah walaupun hadiah kebencian dan tohmahan..
tetapi ingatlah janji allah utk ganjaran kepada sang pejuang yg ikhlas iaitu syurga...

selamat berjuang walau dimana kita berada mengikut kadar kemampuan dan medan pertempuran..
k semoga tsabat dalam pejuangan..

bazLa' said...

senjata penakut...hahaha...
mungkin lagi satu helah mereka ialah website ini:
http://quranet.net/

semoga mereka juga suatu hari nanti dapat hidayah Allah... sekeras-keras Umar lembut jugak bila dapat hidayah... hanya hidayah Allah yang boleh mengubah manusia... ak penah dpt cikgu bi yahudi zionis... cara dia mengajar memang bagus, mungkin dia pandai kontrol emosi bila berada di negara orang... tapi kita mesti jugak ada harap2 moga mereka pun dapat hidayah Allah..insyaAllah.. amen